torsdag 12 januari 2012

Uttråkad

Jag är sjuk och uttråkad! Men idag mår jag bättre så imorn blir det jobb igen, ska bli skönt.
Det är sååå tråkigt att vara sjuk och missa en massa bra saker :-(
Igår skulle jag till Nrkp på kundbesök och hade även siktet inställt på att hinna en sväng på stan och köpa nya träningsskor, på kvällen skulle jag ha åkt till Farmor & Farfar och fått farmors underbart goda bullar. Idag skulle jag ha fått massage kl 14 och efter det skulle jag ha åkt ut till stallet. Men men allt detta får välla bli en annan gång.

Har hört att jag är i tidningen idag! Måste nog pallra mig ut med Zigge och inhandla ett exemplar av NT.
Anledningen till att jag är i tidningen är att jag råkade kritisera NT och reta upp Bosse lite - vad lär vi oss av detta?? Tänk efter innan ni handlar, dock inget jag är speciellt bra på =)
Men kul i alla fall att NT bestämde sig för att kolla in nya gymet och skriva om det i tidningen.

Nu ska jag tvinga i mig själv lite lunch så att jag blir pigg och fräsch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar