onsdag 11 januari 2012

Premiär...

Hej och Välkommen till min bloggpremiär!

Egentligen vet jag inte vad jag har gett mig in på men det har ju blivit så populärt med bloggar, alla människor bloggar och var ska sleven vara om inte i grytan :-)
Så nu gör vi ett försök, ni får säga till om det blir allt för ointressant då stänger vi ner bloggen.

I korthet ser mitt liv ut som följande;
Jag är 29 år och fyller 30 år 1:e mars - alla tror att 30-årskrisen är nära men de tror inte jag...den som lever får se ;)
Jag bor i min finfina 2:a mitt i Valdemarsvik och trivs superbra. Inflyttning skedde i juni 2011 och nu är nog nästan allt klart (jag är lite av en perfektionist så helt klart lär de nog aldrig bli). Jag är sambo med min hund Zigge och särbo med min bästa vän Johanna men för övrigt är jag singel.
Min fritid spenderas med Zigge, Johanna min underbara syster Helena och övriga vänner och familj och i stallet, numera försöker jag även klämma in lite träning på Valdemarsviks nya fina gym http://www.halsobruket.se/ men till våren är planen att jag ska lämna gymet och komma igång med Zigges och mina löpturer igen.
Jag har lyxen att arbeta i Valdemarsvik närmare bestämt som produktionsledare på TeleCenter på http://www.loservice.se/

Ja här är jag i olika format

1 kommentar:

  1. Det här var ju jätte bra.Krya på dig.

    SvaraRadera