fredag 20 januari 2012

AfterWork

Idag blev det  AfterWork!!
Fast det vara inte av den vanliga sorten utan det var afterwork spinning på Hälsobruket. Var inte jätte laddad innan men när man väl kör i gång ett pass med Sanna så blir man super taggad av hennes underbara energi och stora leende. Underbar ledare!
Efter spinning blev det snabbt hem och durscha för att sen dra vidare till Gusun på Bio. Jag kan verkligen rekomendera Hamilton - I nationens intresse. Mycket bra film och väldigt spännande. Har ni inte sett den så gå och gör det!
Då inget matintag hans med innan bion så blev det kebab på Vikens Pizzeria efteråt istället.
Nu ligger jag i sängen och ska snart låta John Blund komma för i morgon bär det av till Formex kl. 07:00. Så var det med den sovmorgonen!

Har även insett att min lägenhet är i stort behov av städning, skulle nog kunna säga att det är kaos och det hör inte till vanligheterna här hemma. Men jag har helt enkelt inte hunnit med, det får nog bli ett av mina söndagsprojekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar