tisdag 31 januari 2012

Lunchtime

Igår kände jag mig lite risig och hängig så jag bestämde mig för att ta det lilla lugna och inte gå och träna. Istället blev det en promenad runt viken med Zigge, vi fick även sällskap av Annelie & Johanna. Det blev en kall men uppfriskande promenad. Sen gick Nanna och jag hem till mig och lagade mat och såg på TV och redan kl. 22 låg jag i sängen. 
Tanken är att det ska bli lite mer fart idag. Efter jobbet är det stallet som gäller och sen blir det träning i form av Step. Dock känner jag mig fortfarande lite risig och halsen har börjat ömma. Men men jag kör på så får vi se vad det blir av det, förhoppningsvis går det att träna bort skiten för jag känner inte för att bli sjuk igen. Hur ska man kunna bygga upp ett immunförsvar när det hela tiden bryts ner? Mitt immunförsvar måste motsvara en 2-årings :-/ 

Nu har jag lunchdate med Nanna och som nästan varje dag äter vi lunch från Lilla Blå (http://www.lillabla.biz/index.html), idag serveras det tacotallrik. Smakar mycket bra! 
På luncherna brukar jag springa hem och hämta Zigge och rasta honom lite sen går vi till Fröken Flora och lunchar. Sen blir Zigge kvar där tills jag slutar jobba. Himla praktiskt tycker jag och både Zigge och Nanna verkar nöjda med varandras sällskap. Vem behöver ett hunddagis när man har en så fin vän?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar