fredag 27 januari 2012

Lördag = Sovmorgon

Ja det skulle man ju kunna tro i alla fall men så tycks inte fallet vara när det gäller mina lördagar. Förra helgen var det Formex som drog upp mig tidigt ur sängen och denna gång är det storebror. I ett väldigt svakt ögonblick tidigare idag gick jag med på att skjutsa in honom till tåget i Nrkp imorgon bitti. Så imorgon ringer klockan halv sju och en kvart senare ska jag sitta pigg och fräsch bakom ratten. Så med andra ord är det nog bäst att jag går och lägger mig snart eller typ nu.

Idag har jag kört afterWork Spinning igen och även denna gång var det jobbigt men roligt. Tack Sanna för att du peppar så bra och får oss att köra gärnet fast vi egentligen inte orkar.


Eller någe i den stilen!

Nu har precis Ted, Sara och Johanna lämnat mig och Zigge. Ikväll bjöd jag mina fina grannar på mat och dryck och soffhäng. Lite lagom på en fredag.

Nu kryper jag ner i sängen - Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar