onsdag 18 januari 2012

Snygga tjejer!

Kl. 21:30 lämnade vi Mimmis Hus för att köra hem i snövädret.  Nu är jag lite trött men väldigt snygg, i alla fall i håret. Mitt hår är nu betydligt kortare igen och äntligen så där härligt kopprigt som jag vill ha det. Även Nanna blev kanon fin, hon är numera lite dummare eller jag menar blondare ;-)
Vet att jag lovade bild  men det orkar jag inte styra med nu, kanske blir imorn istället. Ni får hålla tillgodo med dessa bilder så länge.
På bild nr. 1 fixar Josefin slingor på sin lillasyster och på bild nr. 2 så har mina lockar hamnat på golvet.



Nu är det sängläge som gäller på Järnvägsgatan 2 för imorgon är det bäst att vara pigg då det är ett pressat schema, morgonpromenad, arbete, stallet och easyline ska hinnas med.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar