lördag 24 november 2012

VVK Premiär

Ikväll var jag och 12 andra bjudna på premiären av ny lanseringen av VVK's senaste smyckeskollektion. Bara namnet på Viktors företag gör ju att man blir lite lyrisk, smaka på "Viktor Volangs Kreativa". Vilken kväll! Tack snälla Viktor för att jag får ta del av allt det fina du gör. Du är så himla duktig och kreativ och har fixat en fantastisk kväll med god mat, dryck, överraskningar, goodiebags och superfina smycken. Du är bäst! Så himla välarrangerat, du har verkligen hittat rätt.

Detta är egentligen ett skolarbete, tänk om alla elever satsade så här mycket tid och energi. Allt överskott från försäljningen kommer att gå till välgörande ändamål. Vinsten delas mellan Cancerfonden och Alzheimerfonden, bara det gör ju att man vill handla massor. Sen gör det ju inget att alla smycken är så himla fina. Själv handlade jag för ca. 500:- och det tror jag är en summa som de flesta hamnade kring. Sen har jag även anmält mig till att ha ett eget smyckesparty hemma hos mig efter nyåret.

Blir du nyfiken så gå in och kika på hemsidan; http://vvksmycken.se
och tveka inte med att höra av er till Viktor om ni är intresserade av ett eget smyckesparty eller av att handla något smycke.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar