torsdag 22 november 2012

Utbildning

Tisdag-Onsdag var jag iväg till Stockholm på utbildning, Redovisning 1. För att sammanfatta det hela så var det en toppenutbildning, lagom nivå och en väldigt bra ledare. Känns som jag lärt mig ett och annat. Nu fick jag mersmak och vill gärna gå steg 2 vartefter. Kan verkligen rekommendera Företagsuniversitetet.

Hotellet, Quality Hotel Globe, jag bodde på var superfint, rummet kändes lyxigt och var helt i min smak.
På kvällen när jag höll på att svälta ihjäl och hade jordens huvudvärk besökte jag puben för att få mig lite mat. Det blev en Hamburgetallrik (riktigt bra isomat) för 200kr :O
Godaste hamburgaren nånsin, hemmagjord på högrev riktigt köttig och mycket smak.

Provade även hotellets relaxavdelning med bubbelpool och bastu. Riktigt nice utsikt från bubblet. Träffade en pratglad tysk affärsman som fick mig att gå ur bastun efter ett tag pga min brist i engelska. Han slutade aldrig fråga saker. Men han var trevlig och hade haft en usel dag så han är förlåten.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar