tisdag 13 november 2012

Sämsta matten ever

Idag när jag skulle åka från stallet var jag lite lagom stressad så jag glömde Zigge. Ja det är sant!

När jag satt mig i bilen pratade jag i mobilen med Ida och hade tydligen tankarna på helt annat håll, sen försökte jag få tag i Nanna och meddela att jag blev lite sen. Så inte förrän jag parkerade hemma och skulle släppa ut honom ur bilen upptäckte jag att jag glömt honom. Det var ju bara snällt att hoppa in i bilen igen och gasa ut till stallet igen. Gissa om han blev glad att se mig?!

Snacka om dåligt samvete. Men nu tror jag att jag är förlåten, har mutat honom med massa godis och kärlek.

2 kommentarer:

  1. Men Carro då! :0 Stackars lilla plutten ;)
    // Melina

    SvaraRadera
  2. Ja! Dax för Zigge att flytta till husse på Tombolagatan. Där blir det mys och god mat samt en sovplats i sängen. Vad är en häst mot mr Z? // Andersson

    SvaraRadera