torsdag 15 november 2012

Naglar

När Citas & Jessicas vackra naglar hade kundkväll förra veckan fick man bl.a. 20% rabatt om man bokade en behandling. Ett himla bra erbjudande som jag nappade på och bokade in en tid för nagelförstärkning.

Så en timma av onsdagseftermiddagen spenderade jag med Jessica. Jag är väldigt nöjd med resultatet och tycker att jag nu har supersnygga naglar, dock lite korta. Förhoppningsvis kommer de hålla länge och växa ut och bli ännu snyggare. Bokade en ny tid till veckan innan jul då tanken är att göra nya lite jul & nyårsinspirerade naglar.

Tidigare när jag gjort naglar hos Jessica har naglarna varit byggda med gelé från Bio sculpture denna gång testade vi hennes nya gelé från Akzentz. Redan nu känner jag mig mer nöjd med det nya märket. Naglarna är mer blanka, tunnare och ska inte skötas lika mycket som Bios. Spännande att jämföra hållbarhet, hoppas på att dessa klarar sig i 4-5 veckor.
Sen var jag aldrig missnöjd med Bio men jag tyckte det var lite mycket pyssel med dem och att det blev dyrt i långa loppet.

Vill ni kika på vad Jessica har att erbjuda så gå in på hennes blogg som du hittar här http://jessicasvackranaglar.devote.se eller besök henne live på Cita's.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar