söndag 4 november 2012

Inte så rolig men duktig

Ja idag har jag som sagt inte varit så rolig men väldigt duktig. Men först tog jag sovmorgon till 09:15, lyx.

Började dagen med att baka två plåtar knäckebröd. Rensade och städade ur skafferiet så nu är det ordning och reda och till och med plats över.

Stora garderobsrensningen var nästa projekt, vilket var väldigt välbehövligt men rätt så tråkigt.
En hel del rensades bort, totalt blev det en stor Ikeapåse som jag gav bort till en vän, tre icapåsar som hamnade hos myrorna och en överfull icapåse som flyttade till storasyster.
Man skulle ju kunna tro att det borde va tomt i mina garderober efter detta men icke. Visst det finns lite gluggar nu men jag lovar att jag inte behöver gå naken ;-)

Sen blev det ett abs/ass pass på gymmet för grymma Sanna. Det var första gången jag gick på det men absolut inte sista, rolig träning.

Har även hunnit med att handla, laga mat till mig och Nanna, dammsuga och förberett lite mat till veckan.

Fy fan vad jag är bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar