fredag 10 februari 2012

Snart fredag

Men jag hinner med ett torsdagsinlägg innan vi går över till fredag.
Jag glömde ju skriva att vi igår på lunchen hade väldigt trevligt sällskap i form av Bella och hennes yrväder Harry, lyckades fånga några bilder på den lilla godingen.

Även idag blev det trevligt sällskap på lunchen, fina Annelie kom och åt med oss. Och när det var dags för mig att återvända till arbetet tittade även Cissi in, det hänger mycket trevlig folk på Fröken Flora =)

Idag blev det stallet efter jobbet. För en gångs skull var Elin och jag där ute tillsammans, kul. Jag hjälpte henne med intaget av alla hästar. Tanken är att jag ska lära mig rutinerna så att jag kan hjälpa till även med lite pass i framtiden.

Kvällen spenderades på gymmet, tvättstugan och i soffan. Givetvis hade jag trevligt sällskap även på kvällen, Systrarna Andersson hjälptes åt att förgylla min kväll.
Hade tänkt att vila från träning även idag men lyckades ändra mig. Bestämde mig för att springa 5 km på löpbandet och så blev det. Första löpträningen sedan oktober, kändes helt ok men var självklart jobbigt. 5 km tog idag nästan 33 minuter, en tid som måste bättras. Nanna o jag testade även att dra lite i några av styrketräningsmaskinerna.

Nu ska jag sova i min nybäddade säng - skön känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar