lördag 18 februari 2012

Funderingar

Igår träffade jag min "raggningscoach" Martin Wigren. Ja han gör ju kanske inte världens bästa insats men han finns ofta där med glada tillrop och jobbiga frågor. När vi var i Turkiet startade han en raggningskurs för mig och Nanna vilket var ett roligt inslag på semestern.
Men i alla fall så kom vi en på vad jag letar efter eller snarare vad jag vill ha för grabb. Och det är nog där skon klämmer, jag vet inte vad jag vill ha eller ens om jag vill ha någon. Just nu är jag rätt nöjd med livet och klarar mig riktigt bra själv. Den tanken skrämmer mig lite, tänk om jag blivit för bekväm med att vara själv? För inte vill jag väl vara själv resten av livet?!

Martin & Jossan tycker att både Nanna och jag ska gå med på någon datingsaite och börja dejta. Den tanken skrämmer mig ännu mer! Vi får välla se! Då lär ju i alla fall raggningscoach" Martin Wigren få jobba lite och hjälpa till med utgallringen.

Nej nu har jag funderat klart för idag och ska rulla ur sängen och stara en ny spännande dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar