söndag 26 februari 2012

Slut...

Ja nu är helgen slut men jag är glad ändå. Jag har haft en mycket mycket bra helg. Nu ser jag fram emot nästa!

Hästägaren är sjuk så jag har spenderat mycket tid i stallet både lördag och söndag. Idag hade jag med mig syster med barn, roligt. Jullan skrittade lite på Timpan och Hampus vågade provsitta på honom. Båda ungarna var jätte duktiga!
Sen hade jag intaget själv för första gången och det kändes bra.

Igår kväll var det Hockeyfest med match och middag på Lilla Blå. Kvällen avslutades på Davidssons. Det blev en mycket lyckad kväll. Mycket folk, god mat o dryck, bra liveband, rolig dans och trevligt folk.
Tydligen drack jag lagom mycket för jag har mått bra idag och haft ork till mycket :)

Lägenheten har fått sig en rejäl storstädning idag och känns nu fin igen. Dock har jag lyckats ta död på varenda blomma :-| Får bli lite shopping på FrökenFlora under veckan, kul ned lite nya blommor. Mina orkidéer i sovrummet såg väldigt träliga ut så de slaktade jag och gjorde lite fint med, blev bl.a. en lyxig toablomma.

Kvällen avslutades i Nannas soffa med pizza och "Så ska det låta". Nu ska jag krypa ned i min nybäddade säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar