lördag 25 februari 2012

Övernattning i Lilla Björklund

Ikväll blev det fredagsmys hos syster & familj i Lilla Björklund. Blev serverad tacos & rödvin, smarrigt även denna fredag :)

Efter maten spelade vi lite x-box och sen blev det hederligt gammalt sällskapsspel i form av "Den försvunna diamanten" tre omgångar hans med, jag segrade 1 gång och de andra två vinsterna tog Jullan hem - Grattis till oss!

Sen slängde vi oss i sofforna och tittade på film, Svinalängorna. Ingen höjdare direkt, tre av fem somnade. Själv tog jag mig en tia men lyckades sen se klart hela. Tråkig men gripande film.

Nu avrundar vi kvällen med övernattning, ser redan fram emot frukosten. Är nog i princip bara när jag sover här som det blir lördagsfrukost.

Sov Gott för de ska jag göra!
Blir troligtvis väckt av Hampus vid sexsnåret imorn och tvingas se på någe barnprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar