torsdag 29 mars 2012

Sent

Ja nu är klockan mycket och jag måste snart sova så det får därför bli ett kort inlägg för dagen.

Var hundlös imorse så jag fick sovmorgon och var ändå tidig till jobbet, anlände redan 6:45. Lyxig morgon men tomt utan hund. Men nu är vovven hemma igen :)

Blev en sväng till stallet, dock ingen ridning för mig idag. Ridningen stod Elins sons Melwin för, eller han satt på Staris i boxen. Himla snäll häst och pigg för att vara 31 år, Melle ledde själv in henne från hagen idag.
Efter stallet fick jag nog min absolut sista 30-årspresent då jag blev firad av Elin med familj. Fick ett fint doftljus från FrökenFlora och en flaska Liedholms vin - Tack & Bock!

Nu på kvällen har jag, Nanna & Ebba lekt brevbärare och delat ut flyers med FrökenFloras
1-årserbjudande i  lite mer än 100 postlådor.
Sen avslutades kvällen i soffan med Biggest Loser finalen, helt sjukt vad duktiga de flesta har varit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar