måndag 19 mars 2012

Fika i Gusum

Idag blev jag medtagen till Gusum för att prova nya fiket. Om jag ska va helt ärlig så var jag inte jätte exalterad men de lät ju roligare än att vara hemma och städa. Men jag blev glatt överraskad! Fiket var jätte mysigt och fint inrett. Kul idé med gamla fotografier, reklam annonser från Gusum blixtlås och skojiga bilder på frukter med blixtlås. Fikat smakade bra och var inte alls dyrt och jätte trevligt sällskap. Hit kommer jag nog komma fler gånger. Friskt satsat av Caroline Rundqvist, hoppas verkligen att det kommer att funka bra för henne.
Jag kan varmt rekommendera er att göra ett besök, kika även in på hemsidan; http://www.centrumcafet.se/centrumcafet/Cafet.html

Efter fikat åkte vi upp till Dalängen och släppte Zigge lös så att han fick springa av sig lite.

Nu på kvällen har jag lagat mat till två duktiga tjejer som varit och tränat, Bella & Nanna. Blev en lyckad eftermiddag och kväll och städningen blev kvar till en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar