tisdag 27 mars 2012

Fröken Flora 1 år


Oj vad tiden går fort - Den 1:e april för ett år sedan slog min fina och duktiga vän Johanna Andersson upp portarna till sin egna butik Fröken Flora. Känns som om att det var igår som vi var där och målade, fixade och trixade inför öppningen.

NT var där ett par dagar efter öppning och skrev en väldigt positiv artikel om Johanna, den kan ni läsa här; http://www.nt.se/valdemarsvik/artikel.aspx?articleid=6752380

Jag måste bara få skriva här om hur otroligt duktig och modig jag tycker att hon är. För det är inte alla som vågar att satsa så som hon gjort. Att öppna eget i en liten ort som Valdemarsvik innebär mycket arbete och engagemang samt en ekonomisk ovisshet. Men livet är ju en chansning och för att vinna måste man våga satsa. Du är bäst Johanna och är värd all cred i världen.

Till er som ännu inte har varit på FrökenFlora så säger jag bara gå dit, ni kommer inte att ångra er. FrökenFlora bjuder på mysig och inspirerande miljö, fina blommor, söt inredning och en fruktansvärt trevlig och duktig florist som alltid möter er med ett leende på läpparna.

Håll utkik på Johannas blogg under veckan för bra födelsedags erbjudanden och kom gärna in på lördag och fira med oss. Bloggen hittar ni här; http://blogg.frokenflora.org

1 kommentar:

  1. Tack du fina för alla fina ord! Skulle ju inte klara mig en dag utan ditt stöd & engagemang!

    SvaraRadera