måndag 5 mars 2012

Barmark, is och snö men garanterat ormfritt

Ja så ser underlaget på Banvallen ut just nu. Bestämde mig för att ta säsongens första löprunda utomhus och chansade på att Banvallen skulle vara ok, tabbe av mig.
Blev 4,5 km löpning i blandat tempo, det var liksom underlaget som fick avgöra hastigheten. Hade även en galen hund med mig som är helt psyk då typ alla tikar i hela Valdemarsvik just nu löper.
Men nu är första rundan avklarad och jag lovar att det inte blir sista.

Och ja Ebba, Zigge kan springa =)

2 kommentarer:

  1. Jag vet att han kan springa ;) men tänkte att det måste vara jobbigt när han har så korta ben, han måste ju ta många mer steg åt gången än du, hehehe ;) jag ska testa någon gång :) kram

    SvaraRadera
  2. En av löptikarna som gått där är min ;)

    SvaraRadera