tisdag 6 mars 2012

Återbesök

Nu har jag varit på återbesök med Zigge hos Veterinären. Hon tyckte att hans öga läkt fint och han är nu officiellt fri från tratten. Han ska fortfarande droppas med penicillindroppar morgon o kväll en vecka till. Sen hade han fått en ärrbildning på hornhinnan som vi ska försöka få bort med kortisondroppar 4ggr/dag i en veckas tid sen blir det 1-2 ggr/dag i ytterligare en vecka. Skönt att allt var bra med min lilla plutt.



När jag var hemma på lunchen hade det kommit rolig post igen, min vinst från addatag.se. Tack Viktor för att du fixar med så bra tävlingar med fina vinster. Vill du också vara med och tävla så bör du hålla koll på Viktors blogg, knicket.blogg.se

2 kommentarer:

  1. skönt att han mår bättre. blev han glad för märgbenen då? :)

    tack igen för att du deltagit. så himla snygg den röda är! har en jag med! :)
    pusss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket glad vovve :) Han hälsar och tackar

      Radera