fredag 26 oktober 2012

Vilket resultat

Tillsammans har vi 4:a i gruppen lyckats prestera följande resultat.

-28,6 kg
-41 cm
Ökat 5,6 kg i muskelmassa
Tappat 10,4% fett

Utav detta är följande mina siffror
-9,9 kg
-7,5 cm
Ökat 1,8 kg i muskelmassa
Tappat 3,5% fett

Vad vi har ökat i styrka och uthållighet har Jessie inte hunnit räkna på ännu men det är nog väldigt mycket.
Om jag tittar på mig själv så klarade jag nästan dubbelt så många wod-varv, 3 gånger fler armhävningar, jägarvila dubbelt så länge. När det kom till planktestet så kunde jag inte göra en riktig planka innan utan körde på knä och armbågar en kort stund, på testet igår kändes det som att jag kunde stå så hur länge som helst så vi avbröt när jag stått dubbelt så länge. Sen testade jag att göra en riktig planka dvs. på tå och handflata och det klarade jag av nu, tror att det blev 49 sekunder. Mitt mål är 2 minuter.

Helt otroligt bra resultat - Fy fan vad vi är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar