onsdag 31 oktober 2012

Dagens outfit

Visst passar jag bra i grönt?!
Synd att min nya fina klänning är märkt med dess rätta ägare, annars hade den lätt fått följa med hem ;-)
Fick även en snygg mössa när jag kom in på röntgenrummet.

Spännande med MR, lite häftigt att bli inkörd i en stor tunnel. Men oj vad den väsnades, fick hörlurar med musik men hörde ej vad det var pga allt oljud. Men konstigt nog var ljudet lite sövande så jag låg och halvsov lite under mina 20 min i maskinen men blev väckt lite då o då när de ville prata med mig, dålig stil alltså. Nej då de var jätte trevliga och berömde mig hela tiden för att jag låg helt stilla.
Fatta att jag låg helt stilla i 20 min, MR är tydligen bra avkoppling för mig.

Nu är det bara att vänta 1-2 veckor på resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar