söndag 21 oktober 2012

Helgen

Den här helgen har jag glidit runt i min nya bil :-) Men jag har också gjort en hel del annat.

I lördags blev jag bjuden på lunch hemma hos familjen Andersson. Annelie bjöd på supergod köttfärslimpa med diverse goda tillbehör. Lyx!
Kvällen spenderades hemma hos Ida där vi hade vinkväll. 6-timmar susade förbi medan vi satt och pratar och tuggade i oss utav allt det goda som Ida dukat upp och ett och annat glas rött slank ner. Tack tjejer för en härlig kväll!

Söndagen gick i träningens tecken då Hälsobruket hade Medlemsdag med en mängd prova-på-pass. Jag startade med 25 min TRX sen gick jag runt Grännäs med Zigge och återvände sen till gymmet och körde två pass till. Först blev det Shape Up med underbara Sanna, svettigt värre efteråt blev det Stripchair. En väldigt rolig och annorlunda träningsform som är tuffare och svettigare än vad man tror, sen ser man nog inte speciellt sexig och smidig ut som man borde ; )

Eftermiddagen hängde jag ute i Lilla Björlkund, tror dock inte att de var så imponerade av mitt sällskap då jag slumrade lite i soffan. Men jag hade mysigt och njöt av en kalasgod fruktsallad.

Jag har även hunnit gosa med mina två favoritbebisar Wille och Sebastian. Sebbe har vuxit och blivit en stor pojke nu, svårt att tänka att han var lika liten som Wille för bara några månader sen.
Stackars Wille har fått gulsot så han och familjen spenderar natten på BB. Hoppas han repar sig fort så att de får komma hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar