onsdag 10 oktober 2012

Lyser med min frånvaro

Ja så är det tyvärr lite här på bloggen just nu, ber om ursäkt för det. Men jag har inte riktigt tiden på min sida just nu, känns som om att jag jobbar mot klockan hela tiden. Sen händer det inte så mycket skoj att skriva om heller utan livet rullar på som vanligt och mycket fokus läggs just nu på mat och träning. Helt otroligt! Nu har mer än halva tiden av Boot Campen gått. Det har faktiskt inte varit så svårt som jag trodde i början, jobbigast är att få ihop tiden och hela tiden behöva prioritera.
Men det har varit en nyttig tid och jag har lärt mig massor nytt, nu gäller det bara att få det att funka i vardagen vilket jag verkligen hoppas att jag lyckas med.

Även arbetet kräver en hel del av mig just nu och det går inte en dag då jag inte lär mig något nytt eller känner mig som ett pucko. Hatar när jag inte kan allt från början!!
Nu är det dags för en ny arbetsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar