onsdag 12 september 2012

Sååå fiiiin

Snacka om lycka! När jag idag kom hem strax efter 19 ikväll och hittade min nya fina gula stol i vardagsrummet. Tack underbara syster ❤

Lämnade hemmet kl. 06:00 imorse och begav mig till Huvudstaden tillsammans med en kollega. Sen satt vi på utbildning mellan kl. 9-16:30. Vi fick lära oss att bygga rapporter i vårt nya utdatapirtal i Raindane. Mycket spännande och innehållsrik dag som förhoppningsvis gav oss lite mer kött på benen. Om inte så hade vi i alla fall en trevlig bilresa ;-)

Nu tänker jag ta min huvudvärk och gå och lägga mig!

2 kommentarer:

  1. Verkligen fin! Vilken snäll syster du har ;) speciellt eftersom den andra gula stolen var med om en liten "olycka".. Tss haha! Sov bort huvudvärken nu.. Puss

    SvaraRadera
  2. Du är värd alla gula stolar i hela världen, Lillstrumpa

    SvaraRadera