måndag 10 september 2012

30-årskrisen är här :O

Ja nu har den nog kommit till mig!
Eller vad ska man annars kalla det jag precis börjat med?! Idioti kanske.

M.T.C. ( Multi Training camp TRX ) är redan innan det dragit igång på riktigt asjobbigt. Man ska äta enligt ISOdieten och äta 5-6 ggr per dag, bara det är ett aber. Träna WOD = Workout of the day 20 min + magövningar 6 min. Starta dagen med en PW och sen slänga in ett "vanligt" träningspass varje dag. Just de vi ska arbeta, handla mat, laga mat och leva också.

Men visst det är frivilligt och nu ska jag sluta klaga och gå all in i 7 veckor.
Förhoppningsvis reder det mesta ut sig efter min PT timma imorn.

Ps. Ingen alkohol under hela perioden, inte ens ett lite glas vin. Det är nog det som blir svårast ha ha ha : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar