söndag 16 september 2012

Helgen räcker inte till

Konstaterar att helgen är på tok för kort. Man hinner inte alls det som är planerat. Men lite har jag hunnit i alla fall, tyvärr är byrån fortfarande omonterad och hunden har ej duschad. Men men det hinns väl med en annan gång.

Har spenderat fyra underbara timmar i stallet idag, tack Ida för sällskapet. Vilket väder, så underbart skönt. Först blev det mockning av två boxar och lite matfix till hästarna. Sen skrittade Ida och jag ut 45 min på LP och Tim.
Efter att hästarna åkt ut i hagen igen så red jag Marron 40 min i paddocken.
Har nämligen varit hästvakt åt Cissi i helgen. Jätte kul att rida en annan häst, speciellt nu när Tim bara får skrittas.

God natt där ute, nu ska jag drömma om en lååång helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar