söndag 23 september 2012

Helg :-)

Så skönt det kan va med helg, fantastiskt faktiskt.

Lördagskvällen spenderades i Lilla Björklund där det bjöds på grillat med tillbehör allt à la iso. Martin gjorde en superinsats och satt ihop hela menyn själv samt grillade med pannlampa i mörkret. Som tack fick värdparet ett fint durkslag som är nyinkommet på FrökenFlora.

Vi, Ebba, Johanna och jag, tog efter stängning av FrökenFlora en tripp till Björsäter för att kolla in Garden Girls nyöppnade outletbutik. Snacka om att vi blev förvånade när vi kom dit 14:30 och butiken var stängd. Skulle varit öppet till 15:00. Ingen lapp ingenting. Så till er som funderat på att åka dit säger jag bara gör inte det!

Söndagen blev riktigt produktiv. Har hittills hunnit med att träna, en skogspromenad med svampjakt, fika med syster & Co och monterat byrå.

Jag säger bara fy fan för att montera Ikea, verkligen inte min grej. Här bör man ha tålamod och god kunskap i att följa en instruktion till punkt och pricka. Behöver jag säga att jag saknar båda!! Men nu är byrån på plats och jag klarade det helt själv.

Nu kilar jag över till Nanna där det vankas Söndagshäng och kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar