torsdag 20 september 2012

Ni kan vara lugna

Det blir ingen egen häst. I alla fall inte det här året, sen får vi se.
Har insett att jag inte riktigt har tid just nu eller ekonomi.

Kommer den här hösten och vintern satsa på ett annat projekt istället, nämligen mig själv, och vad kan vara viktigare =)

Jag kör ju just nu M.T.R (multi training camp) som avslutas den 25/10 sen är det bara att köra på efter det. Sen utlovar jag inte att bli super smal eller ett muskelpaket för det är inget jag strävar efter utan jag vill må bra och ha ork till att göra allt jag vill. Viktminskning kommer att komma på köpet och mitt mål där är att ha storlek 40/42 varken mer eller mindre, det får ta den tid det tar.

20-21/11 kommer jag åka till Stockholm och gå utbildningen "Praktiskt redovisning 1" som hålls på Företagsuniversitet i Globen. Känns roligt att arbetsgivaren satsar och tror på mig. Är övertygad om att det blir en intressant utbildning, ska bli kul att lära sig lite nytt.
Från 1 oktober byter jag avdelning på jobbet och kommer då att tillhöra EkonomiCenter. Jag kommer att arbeta som ekonomiassistent men ha kvar min roll som produktionsledare för TeleCenter fast den kommer att skalas av lite.

Nya utmaningar både på jobbet och privat alltså, jag tror och hoppas att det blir en rolig och spännande resa.

Men drömmen om en egen häst fortgår och ska göras verklig en vacker dag!


2 kommentarer:

  1. Va du är snygg och fräsch Carro!!! Kram och lycka till på resans gång

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker!
    Skulle jag vara tjej skulle jag nog vilja se ut som dig! Du är världens finaste Carro!
    PUSS!

    SvaraRadera