lördag 2 mars 2013

Bra start

Ja det nya levnadsåret har fått en bra start om man bortser från att jag är lite sjuker. Igår var det kalas på Järnvägsgatan och jag pressade in 11 vuxna personer och lilla solstrålen Wille i min lilla lägenhet, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ❤ Stort tack till er alla för att ni kom och firade med mig och supertack för fina presenter.

Mycket fint har nu flyttat in här hemma, underbara blommor, en fantastiskt snygg dörrmatta, mer gellack, två scarfer, träningslinne, rödvin, nagellack, armband, parfym, biljett till Gyllene Tider och en diamant behandling på Rosén Serien. Tack & Bock!

Ni ska få en bild på dörrmattan när den inte är belamrad med påsar och grejs som den är just nu.


Nu fortsätter året med kalas för tre rara småtjejer ute i Åkmossen och till kvällen blir det schlagerparty med "Så ska det låta". Om jag törs så ska även jag bjuda på en överraskning ;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar