tisdag 5 mars 2013

Sjukstuga

Är så jädra trött på att vara sjuk nu! Om någon har ett bra knep på hur man blir frisk och håller sig frisk länge så är ni varmt välkomna att höra av er. De mest kända rekommendationerna som att röra på sig, frisk luft, äta mycket grönsaker och frukt, stoppa i sig extra D-vitamin, omega 3, örtelin mm. har jag redan provat och det verkar inte fungera så bra.

Igår när jag var på vårdcentralen för att ta halsprov så lyckades jag med bedriften att stå och svimma i väntrummet. Lite läskigt faktiskt. Men det gick bra om man bortser från en liten bula och ett blåmärke på kinden. Tydligen gillar inte min kropp min teori om att ignorera sjukdomen och köra på så gott det går. Så nu är det vila i några dagar som gäller för jag kan ju inte hålla på och svimma ute bland folk så där.

Ledsen för att jag klagar men nu vill jag kunna gå ut och njuta av våren som är i antågande och få börja träna igen.
Vem vet det kanske kommer ett muntrare inlägg vartefter :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar