torsdag 14 mars 2013

Is this love


Råkade följa med syster & Co. i eftermiddags till Falerum där jag råkade köpa dessa finingar.
Jag tror att jag och mina nya super fina skor kommer få ett långt och bra förhållande.
Och ja jag vet att jag nu bröt ett av mina nyårslöften om att shoppa mindre och spara mer. Kan då även tala om för er att det inte var första gången det hände och troligtvis inte sista heller ;-)
Just idag behövde jag lite uppmuntran och tröst då jag känt mig lite nere sista tiden och det här med shopping är faktiskt bästa medicinen då, så det så!

Längre fram i vår kan det hända att den låga varianten i vitt med marinblå detaljer flyttar hem till mig, ska suga lite på den karamellen ett tag till.


Det börjar verka kärlek banne mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar