torsdag 28 februari 2013

Sista dagen!

Nu är snart sista dagen som 30-åring slut och sen kommer jag vara 30+ ett bra tag framöver.
Känns faktiskt helt ok. Jag har haft ett toppen år som 30-åring och känner mig nu redo att lämna 30-precis och bli plus.

Som 30-åring har jag bl.a. hunnit med en helt otrolig födelsedagsfest, mitt livs första ridläger, bytt arbetsuppgifter på jobbet, gått en ekonomikurs, upplevt många roliga stunder med nära & kära, solat och badat på Cypern, en och annan fylla och baksmälla, gått ner 15 kg och börjat träna på riktigt (har dock en formsvacka just nu), stiftat bekantskap med två nya grabbar, Sebbe & Wille, blivit fadder, snippsat Zigge, och mycket mycket mer och lite till.

Sen har det hänt en del tråkigheter med, men de pratar vi inte om utan det lägger vi bakom oss och blickar framåt istället.

Tack alla fina för att ni förgyller mitt liv dagligen och sliter upp mig när jag är lite låg ❤
Nu hoppas jag på ett minst lika bra levnadsår!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar