onsdag 27 juni 2012

Stadsbesök

Idag blev det kortdag på jobbet, var där och gjorde vad jag var tvungen till sen drog jag till stan för läkarbesök. Kl. 12 var jag på Läkarhuset Strömmen och visade upp mitt knä i ca 15 min för en kostnad på 300:-, bra timpenning de måste ha.

Det hela slutade i alla fall med att jag ska röntga knät och sen komma på återbesök, han misstänkte att det var den yttre menisken som bråkar.
Men lite glada nyheter kunde han ge i alla fall, jag får börja träna lite smått ex. Crosstrainer o löpning på plant och mjukt underlag men jag skulle akta mig för att trampa snett...lättare sagt än gjort. Kommer dock få stå ut med att det gör lite ont när jag tränar.

Så vad gjorde jag ikväll tror ni?! Jo jag tog med mig Nanna bort till gymmet och körde ett pass på Crosstrainern. Phu vad det var jobbigt och svettigt men skönt. Kan tyvärr konstatera att konditionen EJ är på topp, men då har jag ju någe att jobba på!

När jag ändå var i stan passade jag på att shoppa lite, eller rättare sagt ganska mycket : ) Bilder kommer förhoppningsvis imorgon för nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar