tisdag 12 juni 2012

Åby Rid- och Träningsläger


Imorgon bär det iväg på något jag aldrig trodde att jag skulle göra - Jag ska på Ridläger i 3 1/2 dag.
Visst var det en dröm som liten att få åka på ridläger på sommaren men då blev det bara en dröm. Sen slutade jag rida i 15-årsåldern och lägret blev aldrig av. Men som ni säkert inte har missat så har jag tagit upp hästintresset igen på äldre dar, så nu ska min barndomsdröm bli uppfylld. Dock är det ingen direkt dröm nu utan snarare en "mardröm". Jag hatar när jag inte kan saker direkt och tycker inte om när andra ser på när jag misslyckas. Men nu ska mina kunskaper testas och jag ska drillas i grupp :O
Min förhoppning är att jag ska klara den här utmaningen och suga åt mig så mycket jag bara kan. För när det kommer till ridningen så behöver jag verkligen hjälp och mina kunskaper i paddocken behöver verkligen fräschas upp, tror att jag var typ 10 år sist jag red en lektion.

Och ja jag gör detta helt frivilligt även om det inte låter så ; )
Önska mig lycka till och att "ångesten" släpper!!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå bra vännen & du kommer klara det galant! Men hur ska jag klara mig? :)

    SvaraRadera