lördag 16 juni 2012

Dag 4- Avslutning

Sista dagen på lägret och givetvis vaknar man upp till hällregn : (
Men man ska väl inte gnälla då vi har haft uppehåll övriga dagar och faktiskt en hel del sol.

Vi avslutade med en minihopptävling och red en bana på 8 hinder, höjden låg på 60-75cm. Det gick jätte bra och jag känner mig väldigt nöjd och modig. Tessie gav mig beröm efterråt och sa att det var det bästa jag gjort på hela lägret.
Vi var 4 som hoppade och jag kom på tredje plats. Snacka om att vi var plaskvåta när det var klart.

När alla var klara skulle vi ha ridit barbacka bort till sommarhagarna men den mysiga stunden satte regnet stopp för - trist.

Vi avslutade med fika med genomgång av dagarna och givetvis prisutdelningen, jag fick mitt första tävlingsprotokoll och en gul rosett : )

Jag är helnöjd med lägret och jätte glad för att jag gjorde det! Nästa gång ska Timpan få följa med på träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar