fredag 15 juni 2012

Dag 3

Första ridpasset för dagen var hoppning. Vi red i sol och både hästar och ryttare var rejält trötta och varma efteråt. Idag låg mina och Saphirs hinder på 60 cm och det kändes högt men inte omöjligt. Jag hoppade min första bana, visserligen en lätt med endast 7 hinder men jag gjorde det. Hoppningen gick jätte bra och jag fick mycket beröm av läraren, vilket kändes skönt. Ska fundera under kvällen på om jag ska hoppa bana imorgon på avslutningen. Övertalning pågår från övriga...

Eftermiddagens ridpass var privatlektion och allt fokus las på mig i 30 jobbiga men nyttiga minuter. Dressyr dressyr dressyr... Alla var vi nöjda efterråt.

Middag som vanligt på Åby Krog som serverar mycket god mat. Nu har vi soffhäng med tjatter och slötittar på fotbollen - Heja Sverige!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar