torsdag 14 februari 2013

Alla ❤ dag

Trots att jag inte har en stor kärlek i mitt liv så uppskattar jag en dag som denna. Alla är lite extra glada, positiva och extra givmilda. När det kommer till givmildheten så kan det vara allt från positiva ord, en kram eller en oväntad present.
Själv har jag idag haft turen att få två fina blommor i present och många fina ord och en helt spontan kram från en kollega. Jag har även fått ge en fin vän en uppskattad present.

Nu kan jag höra er alla tvivlar där ute; denna dag är mest för handeln, och behövs det verkligen en speciell dag för att visa kärlek/uppskattning ska man inte göra det varje dag osv osv... Men hallå ska ni resonera på det viset så undrar jag om vi inte ska sluta fira jul, påsk, midsommar och födelsedagar etc. etc. också, för handlar inte alla dessa högtidstillfällen om samma sak då?

Jag gillar i alla falla att fira allt detta :-) Sen har jag inget emot att visa varandra uppskattning varje dag och lite extra de dagar då det verkligen behövs. I min värld behöver man inte välja utan man gör precis som man behagar. Puss på er!


Ps. Jag gillar budskapet skarpt på flaskposten jag fick av mammi Annelie idag ;-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar