måndag 11 februari 2013

Häftigt!!

Måste bara skriva hur häftigt jag tycker det är att en helt vanligt tjej från Valdemarsvik just nu är med i Top Model Sverige och tävlar. Ännu häftigare att hon gör det med bravur, bästa bild två veckor i rad. Bra jobbat Josefin Toomson och verkligen ett stort lycka till!

Egentligen spelar det ingen roll hur det går i slutändan då det är stort att bara komma med i programmet, men självklart hoppas jag att hon kan hålla sig kvar länge och kanske ända till slutet. Jag gillar att Josefin känns naturlig och inte tillgjord, hon verkar vara sig själv även när kameran är på. Vilken härlig östgötska hon pratar sen då =D

Vet inte hur det är med er andra där ute men jag sitter som klistrad framför TV:n kl. 21 varje måndag, trodde aldrig att jag skulle följa detta program så frenetiskt ;-)

Kolla vilka snygga bilder jag lånat från programmets sida.
Vill ni läsa mer om programmet och Josefin så kan ni göra det här: http://www.tv3.se/topmodelsverige







2 kommentarer:

  1. Jag har hört ryckte om vilken plats hon kom på...vill du veta? ;) Kram Carro K

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker det är fantastiskt coolt! Och igår, vilket jäkla kort! Hur kan man bli så bra på kort?! :)
    Ska vi söka nästa år?
    PUSS

    SvaraRadera