söndag 10 februari 2013

Frisk luft

Har laddat batterierna med mycket frisk luft i helgen, härligt och välbehövligt.

I lördags blev det en sväng till stallet med syster och hennes barn sen fortsatte vi med vinterskoj i Lilla Björklund. Vi tog fram Martins leksaker och körde både snöskoter och fyrhjuling, himla mysigt o skoj. Som avslutning grillade vi kryddstarka korvar.

Till kvällen blev det Schlagerparty nr.2. Jag vet att jag lovade bilder på våra outfits men även denna gång var jag dålig med kameran, sorry. Men självklart fastnade Mr Schlager på bild :-)

Söndagen startades med fika hemma hos familjen Olsson/Tholander. Jag fick gosa och busa massor med min Sebbe ❤ Men nu får jag inte träffa dem på över en vecka då de drar till solen & värmen på Teneriffa. Näh jag är inte ett dugg avundsjuk...

Sen drog jag återigen till Lilla Björklund och hängde med mina fina. Vi tog en uppfriskande promenad och avnjöt en god middag.

Tack för en fin helg!




1 kommentar: