torsdag 9 augusti 2012

Semester B-)

Ja som ni kanske har märkt så har det varit lite bloggstopp här det beror på semester. Jag har varken bloggat eller läst bloggar sen jag slutade jobba i fredags, vilket faktiskt har varit riktigt skönt. Har ju dock inget kanonväder på semestern men det är skönt att vara ledig.

Vad har hänt sen senast då?!?
I lördags blev det Titanix ute i Kvarnvik med förfest hos systrarna Johnsson i Fåfalla. Blev en riktigt lyckad kväll trots att jag inte var superladdad innan.
Söndagen var jag slapp och slö :) På kvällen blev det stallet, red lektion för Elin, väldigt nyttigt och jobbigt både för Tim och mig.
Sen har jag hängt ute i Anderssons sommarstuga där vi har slappat, plockat kantareller, spelat kort och genomfört Gåsensimmet och umgåtts med släkten (deras alltså). Jag har kört mig kasta varpa med blandat resultat.

Imorgon har det utlovats sol men vi får väl se hur det blir med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar