fredag 10 augusti 2012

Hemma

Kvällen har spenderats på hemmaplan ensam med Zigge, riktigt skönt faktiskt. För trots att jag har haft det hur mysigt och trevligt som helst med familjen Andersson den här veckan så är det ju lite påfrestande att ha så många människor omkring sig hela tiden när man är van att annars vara ensam.

Hemma har jag packat upp och tvättat alla kläder. Sen hamnade jag i soffan och fastnade i en film som visades på 3:an. Jag har även installerat en by gateway för bredbandet, så nu bpde ringer och surfar jag via den.
Nu ligger jag i sängen och har uppdaterat mig på alla bloggar som jag nonchalerat denna vecka.

Blev getingstucken precis innan jag åkte hem och bettet/sticket har växt ordentligt under kvällen och är varmt och värker en del, hoppas att det ger sig över natten.
Även Zigge lyckades bli stucken idag. Men har får skylla sig själv då han provade på att äta geting, resultatet blev ett stick och en svullen läpp. Lite obehagligt först men svullnaden släppte snart och Zigge verkade inte bry sig så värst och inte lärde han sig någe heller för kort där efter var han igång och jagade flygfän igen.

Tills imorn hoppas jag på mer sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar