onsdag 29 augusti 2012

Ny Header

Tror nog att ni alla har sett att jag har ny header på bloggen.
Den är som vanligt fiffiga Viktor som har hjälpt mig med teknikens under, utan honom skulle min blogg se mycket annorlunda (läs tråkigare) ut... Tack vännen!

Kortet är taget av mästerfotgrafen Annelie i somras när vi var ute i Christians stuga vid Örbäcken, vilket för övrigt var en mycket trevlig kväll. Anneli och jag larvade oss bara och resultatet blev en väldigt fin bild. Och JA det är en hundbajspåse som jag håller i :-)
Tanken från början att bajspåsen skulle klippas bort men jag tycker att den är lite ball jag plockar ju trotts allt upp Zigges bajs flera gånger per dag ; )

1 kommentar:

  1. så härligt att höra att du blir glad! och jag hjälper dig gladeligen flera gånger! :)
    puss!

    SvaraRadera