måndag 13 maj 2013

Hemma igen!

Ja nu var man hemma igen efter en härlig vecka med mycket sol & bad. Kan bara konstatera att en vecka går fort! Men jag aka inte klaga för vi har haft det fantastiskt, ett skönt break från vardagen. 
Tyvärr låg vingård latsidan med fotograferingen men här kommer de få bilder jsg lyckades knäppa. 


Första dagens strandhäng såg ut så här, slutade dock med att vi båda såg ut som nykokta kräftor i två dagar ;-) 

Vi provade på fiskpedikyr, som ni ser gillade Johanna det skarpt! Häftigt att ha provat men kanske inger jag gör igen. Kittlade som attan först men sen vande man sig. Pris 20 tly = 80 kr 


Blandat kompott, bilden på oss två ihop är tagen 30 min innan hemresan. 

Härliga hav! Dock i lite uppror på sista bilden. 

Tack finaste vän för en härlig semester med bästa sällskapet jag kan tänka mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar