måndag 21 oktober 2013

Fabulous

Fabulous är ett ord som beskriver min vän Viktor väldigt bra, han tycks lyckas fantastiskt bra med allt han tar sig för. 

I lördags var det releasefest för hans företag VK Design. Inte mindre än 180 speciellt inbjudna gäster var med på festen och fick ta del av hans fantastiska smyckeskollektion. Releasen hölls i vackra kvarnen som var förvandlad till en snygg festlokal i svart och vitt och som andades glamour. 

Jag hade äran att under kvällen få bära den otroligt vackra men ändå lite tuffa smyckesserien Caroline. Jag kände mig väldigt fin i smyckena och det var som sagt en ära att få bära dem. Nu önskar jag bara att de låg i mitt smyckesskrin, men det går väl att ordna genom några enkla klick via en alldeles förträfflig webbshop; http://www.vkdesign.se

Tack älskade vän för att jag får vara en del av ditt liv och vara med och se dig lyckas! ❤️












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar