måndag 22 april 2013

Redan ny vecka

Snacka om att det går fort, hinner inte med allt jag vill och bloggen blir naturligtvis lidande..Men men...

Helgen rusade förbi som vanligt men jag han med en hel del. I lördags var Ebba med mig ut till stallet igen. Den här gången testade hon att rida Tim, sen drillade hon mig. Det gick super bra och var riktigt roligt. Hoppas hon vill hjälpa mig fler gånger.

Lördagskvällen som var tänkt att vara en lugn tacokväll med vännerna slutade med spontan utgång till Davidssons. Men oj vad roligt vi hade och oj oj oj vad vi dansade. Och ja en och annan dricka slank ner :-)

Söndagen startade tidigt, redan kl 8 begav det sig mot Stockholm igen. Carro, Ida, Ebba, Johanna och jag hade nämligen bokat in en tripp till Zetas handelsträdgård. Jätte mysigt och trevligt ställe med massa fina blommor/växter och gott fika. Vi tog även en sväng till Ikea i kungens kurva, men jag måste säga att jag föredrar Ikea i Linköping. Sen blev det shopping o mat på SKHLM. Jag med mitt köpstopp handlade inte så mycket faktiskt. Fick bla. med mig superfina svarta violer och ett "träd" hem som ska planteras i veckan. Tack brudar för en trevlig dag med många skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar