lördag 20 april 2013

Nu blev det konstigt..

Förra inlägget ser helt annorlunda ut här på Blogger än vad det gör på själva bloggen...skumt.
Men här kommer inlägget som det ska vara i alla fall =D

Igår var världens bästa Ebba med mig ut till stallet och hjälpte mig i paddocken med Tim. Superlyxigt med en egen privat instruktör - Tack snälla!
När jag rider behöver jag verkligen någon som står på marken och tjatar yttertygeln, axlarna, sitt ner, upp med blicken osv osv.
Och vet ni det gick riktigt bra både för mig och Tim, sen finns det ju mycket kvar att jobba på och det ska vi göra med. Jag måste verkligen lära mig att sitta ner och komma ner mer i sadeln, men det är bara att öva öva öva.

Ebba varven snäll och tog lite bilder och spelade in film i smyg. Snacka om att jag ser koncentrerad ut på bilderna, reor det finns en bild där jag ler :-) Tänkte testa att lägga ut en av filmerna, dock utan ljud då set blåste halv storm och det är typ det enda som hörs på filmen.
Nu är jag inte så bra på att infoga filmer så det blir en länk som ni får kopiera och öppna i appen VideofyMe.

Nu i efterhand kan jag ju konstatera att det inte fungerade så värst bra med filmen... Men jag ska försöka få igång Google+ så ska det nog bli bättre i framtiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar