torsdag 17 januari 2013

Tillbaka...

Oj att komma tillbaka till verkligheten var tuffare än jag anade, speciellt med tanke på att jag helt plötsligt drabbades av sömnproblem. Hux flux tappade jag förmågan att somna, låg vaken till 02:30 en natt. Helt sjukt men nu sover jag skapligt igen.
Bloggen har fått vila lite igen som ni säkert märkt, men jag har haft fullt upp och saknat blogginspiration. Även på jobbet är det fullt upp, tydligen är det bokslutstider så här års och då är det en massa saker som ska göras klart.

Annars så har jag hunnit med ett välbehövligt besök hos bästa Frissan Jossan. Ny färg och frisyr och jag är supernöjd.

Överraskat Martin med 30 årskalas, himla trevligt och uppskattar när systrarna Karlsson smider lömska planer. Den 16/3 blir det lite fortsatt firande då han av Helena fick en kryssning med nära och kära som sällskap. Party party!!

Men nu ska jag ta tag i det där med sömn igen, jag lovar mer bloggande framöver!
Zzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar