torsdag 3 januari 2013

Bra start...

...Nja ingen toppenstart på det nya året direkt men men man ska ju inte klaga. Och med lite tur så kanske jag klarar mig från sjuksängen ett bra tag nu. Lika bra att va sjuk nu när jag ändå inte kan träna med min lite klantigt stukade fot :-) Men idag kunde jag nästan vicka på tårna normalt så foten gör framsteg.

Då jag fortfarande har feber så blir det att imorgon jobba hemifrån, var borta en snabbis på jobbet tidigare ikväll och plockade med mig lite material hem. Känner lite panik då jag vet att det ligger en massa jobb och väntar på mig så det här blev en kanon lösning.

Planen är även att gå på genrepet av årets Nyårsrevy imorgon. Ska bli så kul att få se världens bästa syster på scenen igen och även världens bästa Viktor.

Mina nyårslöften får alltså ligga lite på vänt ett tag, men nästa vecks kanske jag kan få till någon form av träningen i alla fall, börjar liksom klia lite i kroppen nu. Frågan är vad man kan göra med en stukad fot?? På tisdag ska jag ÄNTLIGEN till stallet igen, saknar Tim massor.


Positivt är att jag haft två bra böcker att läsa - Tack Sara.
Vill ni ha bra läsning så kan jag verkligen rekommendera E L James trilogi Femtio nyanser.
Själv väntar jag med stor förväntan på den sista delen, när kommer den Sara?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar