fredag 4 januari 2013

Genrep

Idag var jag bjuden på genrepet av årets Revy "Slarv & Garv"
Precis som vanligt så har de lyckats få till det med många roliga inslag och skönsång. Ni som ännu inte bokat biljetter till någon av föreställningarna så säger jag gör det ni kommer inte ångra er.

Efter dagens genrep är jag helt övertygad om att morgondagens premiär kommer gå bra.

Mina två revystjärnor gjorde båda två lysande insatser. Helena klev bl.a. ut på scenen med tuttarna upp pushade till hakan och pratade flytande svengelska. Viktor ville naturligtvis inte va sämre han inte så han svassade omkring i kalsonger och kort kort klänning.

Min personliga åsikt är att förra årets revy var bättre än årets, tror att det mest beror på att det var lite väl mycket sång o dans i år för att falla mig helt i smaken. Men trots detta ser jag fram emot den ordinarie föreställningen som jag ska på den 11:e

Här kommer lite suddiga smakprov :-)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar